My Feel.

Assalammualaikum. N-nyeong! Hai!
Heheh, nak story mory sikit je. Heheh, how your PMR result? Waa.. mesti bagus kan? Well, semuanya pandai-pandai belaka. ^^
I only got 1_ 4_ 2_ 1_. heheh /Secret mehh XD/ heheh.
Cikgu cakap aku boleh masuk rekacipta and memasak. Tapi.. Aku minat baking je. Rekacipta pun aku kurang. Tapi, kalau lukis no hal lah.
Nak masuk kelas sains but i can't. ^^ Alhamdulillah dapat result baik macam ni. Hehehe. For SPM, i'll do all my best to get straight A. ^^ I hope so. ^^ Heheh, korang yang dapat result lagi baik dari aku jangan berputus asa mengejar cita-cita korang tau. Aku pun takkan berputus asa. Insya-Allah. ^^ Itu je nak cerita. Heheh, sorry kalau post aku bosan. Well, i'm not a great bloggers. /BI aku tu! >.</ Hahaha..
See you next time yeah! From Xiumin Wifeu a.k.a Dayana! ^^ Sorry kalau post ni pendek. Aku tak pandai nak karang lah.. heheh! XD

Okay, harap korang suka post kali ni! Thanks for watching and read my post! Annyeong!

다음 게시물 참조하십시오!

(See you in next post!)