LIPBALM~!! XD Pluss SUNBLOCK

Assalammualaikum~ N-nnyeong~! Hello~! ^^
Pfftt, aku ni memang gila betul. Lipbalm entah berapa banyak dah kat rumah ni. XD
Tapi, aku still nak yang terbaik untuk bibir aku. XD Heheh.. ayat poyo je aku tengok.. XD Hehehe..
Bibir aku selalu kering lah.. =.='' Heheh.. /kurang minum air, gitu jadinya../
So, aku nak sangat beli lipbalm ni

Bau dia wangi sangat. Tak silap aku cherry. :D
Dari hari tu lagi aku nak beli. Tapi, bajet takda lah.. XD

Second was...

Ni lagi aku suka~!! Peach kegemaran aku~~ Hahahah XD~!
/Anything with peach, i'll accept/ /English aku~! XD/ Abaikan saja/ ;D
That's was my favourite lipbalm.. XD
Yelah tu favourite.. XD Still sakit jiwa lah aku ni.. Heheh XD
Naega sirheo yang lain.. /Bahasa rojak~!! XD/
Oklah. Saja update. Bosan punya pasal.. Hhehehe.. Then, kalau aku masuk
Guardian, mesti tempat pertama was 'lipbalm' XD 


/Tak pun, sunblock punya place../ Hanya suka untuk berkongsi dengan diri sendiri.. XD Don't bash haaa.. :P (^_^)/

~Tuesday~21.01.2014~07.42 p.m.~

Okay, harap korang suka post kali ni! Thanks for watching and read my post! Annyeong!

다음 게시물 참조하십시오!

(See you in next post!)